Logo Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie

Dodatki mieszkaniowe

Postępowanie w sprawie
Dodatków Mieszkaniowych

Jeśli jesteś w trudnej sytuacji życiowej, która uniemożliwia lub utrudnia Ci pokrywanie należności za użytkowanie lokalu we własnym zakresie, możesz ubiegać się o przyznanie dodatku mieszkaniowego.

W tym celu należy złożyć wniosek wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w Centrum Informacji Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy Al. Piłsudskiego 61A w Olsztynie.

Szczegółowych informacji udzielają pracownicy pod numerami telefonów:

89 526-57-13

89 526-57-49

89 526-60-42

89 526-60-18

Od 1 lipca obowiązują nowe zasady przyznawania dodatków mieszkaniowych.
Zmiany dotyczą m.in. kryterium dochodowego i sposobu jego naliczania oraz tego, komu dodatek przysługuje.
Ponadto
obowiązują nowe druki wniosków i deklaracji o dochodach. Dokumenty można pobrać z załącznika poniżej.

 

 

Pliki do pobrania:

oświadczenie KPA.pdf
Format: pdf, 97.69 kB
WNIOSEK DM 2021.pdf
Format: pdf, 148.82 kB
zaświadczenie pracodawca.pdf
Format: pdf, 150.73 kB
oświadczenie o doch nieopod DM.pdf
Format: pdf, 164.06 kB
DEKLARACJA DM 2021.pdf
Format: pdf, 68.85 kB
KARTA -DM.pdf
Format: pdf, 295.33 kB
RODO DM .pdf
Format: pdf, 122.6 kB
RYCZAŁT na zarządcę.pdf
Format: pdf, 75.2 kB